Măsuri privind corespondența adresată de persoanele fizice sau juridice către Consiliul Județean Prahova
Transmiterea online către Consiliul Județean Prahova a solicitărilor persoanelor fizice sau juridice poate avea loc astfel :
- prin completarea formularului de contact din pagina prezentului site, respectiv http://www.cjph.ro/contact – în cazul petițiilor simple (care nu necesită atașarea unui document) ;
- prin autentificare în portalul https://saas.ingeea.ro/Ingeea_CJPrahova_Public – pentru solicitări din domeniul urbanism și amenajarea teritoriului;
- prin intermediul serviciului documente online din cadrul portalului https://portal.cjphra.ro/ pentru restul tipurilor de solicitări – este recomandabil ca documentele atașate să fie de tip *.pdf sau *.gif și să nu depășească dimensiunea maximă de 2 MB ;
- prin e-mail – transmiterea documentelor cu dimensiunea maximă de 20 MB făcându-se către una dintre adresele de corespondență electronică ale Consiliul Județean Prahova : cons_jud@cjph.ro, relatii@cjph.ro , informatii@cjph.ro
Adresa pe care se poate transmite corespondența în cazul utilizării serviciilor poștale este : B-dul Republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Ploiești, județul Prahova.