• Castelul Peleș
  • Palatul Culturii din Ploiești
  • Crucea Eroilor de pe Muntele Caraiman
  • Sfinxul din Munții Bucegi

Măsuri privind corespondența adresată de persoanele fizice sau juridice către Consiliul Județean Prahova, în contextul epidemiei de coronavirus

Începând cu data de 8 ianuarie 2022, pe perioada prelungirii stării de alertă, pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activității în condiții de securitate și sănătate în muncă, președintele Consiliului Județean Prahova a stabilit ca întreaga corespondență adresată Consiliului Județean Prahova să fie transmisă strict prin mijloace electronice sau prin servicii poștale.

Este interzisă preluarea corespondenței direct de la solicitanți, petiționari sau reprezentanți ai persoanelor fizice sau juridice.

Totodată, începând cu data de 8 ianuarie 2022, pe perioada prelungirii stării de alertă, audiențele susținute de conducerea Consiliului Județean Prahova se suspendă.

Transmiterea online către Consiliul Județean Prahova a solicitărilor persoanelor fizice sau juridice poate avea loc astfel :

  • prin completarea formularului de contact din pagina prezentului site, respectiv http://www.cjph.ro/contact – în cazul petițiilor simple (care nu necesită atașarea unui document) ;
  • prin intermediul portalului https://www.siugrc-cjph.ro/ , urmând procedura de lucru indicată în prima pagină a acestuia (Adresa 6603 din 27 martie 2020 ) – pentru solicitări din domeniul urbanism și amenajarea teritoriului;
  • prin intermediul serviciului documente online din cadrul portalului https://portal.cjphra.ro/ pentru restul tipurilor de solicitări – este recomandabil ca documentele atașate să fie de tip *.pdf sau *.gif și să nu depășească dimensiunea maximă de 2 MB ;
  • prin e-mail – transmiterea documentelor cu dimensiunea maximă de 20 MB făcându-se către una dintre adresele de corespondență electronică ale Consiliul Județean Prahova : cons_jud@cjph.ro, relatii@cjph.ro , informatii@cjph.ro

Adresa pe care se poate transmite corespondența în cazul utilizării serviciilor poștale este : B-dul Republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Ploiești, județul Prahova.

INFORMARE cu privire la măsurile de protecție ale participanților la ședințele ordinare ale Consiliului Județean Prahova, în vederea prevenirii răspândirii COVID-19
Ținând cont de actele adoptate la nivel național, care au ca obiect măsuri de prevenire a răspândirii COVID – 19, pentru desfășurarea ședințelor ordinare ale Consiliului Județean Prahova, se stabilesc următoarele:

•  fiecare participant la lucrările ședinței va purta mască de protecție;
•  la intrarea în sala de ședință, fiecare participant va folosi dezinfectant pentru mâini, pus la dispoziție;
•  intrarea în sala de ședință se va face cu păstrarea distanței de siguranță între participanți, de minim 1,5 m;
•  participanții la lucrările ședinței se vor așeza în sală, la distanța de siguranță;
•  ieșirea din sala de ședință se va face pe rând, cu respectarea distanței de siguranță

IULIAN DUMITRESCU
Președinte Consiliul Județean Prahova

Apostol Constantin Cristian
Vicepreşedinte

Tudone Dumitru
Vicepreşedinte

Despre Consiliul Județean Prahova

Detalii despre atribuțiile noastre și modul în care ne organizăm activitatea.

Detalii

Prahova de poveste

Povești din Prahova, de poveste.

Detalii

Cu acordul dumneavoastră, folosim cookie-urile în vederea evaluării și analizării cotei de utilizare a paginii de internet.

Alegeți ce cookie-uri să fie autorizate.
Puteți schimba aceste setări oricând.

Cookie-uri necesare sa functioneze site-ul:

  • Esențial: Ține minte setările permisiunilor de cookie
  • Esențial: Permite sesiunile de cookie
  • Esențial: Autentifică logarea dvs. în contul de utilizator

Prin acceptarea acestor cookies permiteti site-ului sa:

  • Analiză: Ține evidența locației și regiunii bazat pe IP
  • Analiză: Ține evidența timpului petrecut pe fiecare pagină
  • Analiză: Crește calitatea datelor din funcția de statistică

Sari la conținut