Nr. Crt. | Tipul și obiectivul contractului de achiziție publică / acordului-cadru | Cod CPV | Valoare estimată ( lei fără TVA) | Valoare achiziție ( lei fără TVA) | Denumire furnizor/prestator/executant | Nr. și dată contract |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | SERVICII INFORMATICE DE MENTENANTA PENTRU SISTEMUL INFORMATIC DESTINAT GESTIUNII REGISTRULUI AGRICOL IN FORMAT ELECTRONIC- ZONA CENTRU (SIGRA) pentru perioada 01.01.2020-31.12.2020 | 72590000-7 | 254.400,00 | 254.388,00 | SC INFINIO SOLUTIONS SRL | 2020/2020-01-28 |
2 | SERVICII INFORMATICE DE MENTENANȚĂ PENTRU SISTEMUL INTEGRAT DE URBANISM PENTRU GESTIONAREA RELAȚIEI CU CETĂȚENII (SIUGRC) pentru perioada 01.01.2020-31.12.2020 | 72610000-9 | 255.600,00 | 255.588,00 | SC INFINIO SOLUTIONS SRL | 2019/18/2020-01-28 |
3 | ,, SERVICII INFORMATICE DE MENTENANȚĂ PENTRU SISTEMUL INFORMATIC AL CONSILIULUI JUDEȚEAN PRAHOVA (SII), perioada 01.01.2020-31.12.2020" | 72610000-9 | 60.000,00 | 60.000,00 | SC INFORMATICS SYSTEMS & CONSULTING SRL | 2154/21/2020-01-30 |
4 | Servicii asigurari auto CJPh, CMJ, ISU | 66512100-3 | 47.000,00 | 33.540,18 | SC Asigurarea Romanesca ASIROM Vienna insurance Group SA | 1558/2020-01-21 |
5 | FURNITURI DE BIROU-PAPETARIE PENTRU CJP, CMJ si ISU | 30199000-0 | 96.092,18 | 95.107,34 | SC BIROEXPERT COMPANY SRL | 2162/2020-01-30 |
6 | Servicii informatice de mentenanta pentru aplicatiile de portal, interfatare si administrare din cadrul sistemul informatic destinat gestiunii registrului agricol in format electronic - zona centru (SIGRA) | 72500000-0 | 110.400,00 | 110.400,00 | SC SOBIS SOLUTIONS SRL | 2165/2020-01-30 |
7 | Servicii proiectare pentru obiectivul: lot A: DJ101D cu DJ 101G | 71322500-6 | 95.500,00 | 76.400,00 | PROTELCO SA | 7814/2020-04-22 |
8 | Servicii proiecatre pentru obiectivul: LOT C: DN1 cu DJ720 | 71322500-6 | 164.100,00 | 131.280,00 | PROTELCO SA | 7815/2020-04-22 |
9 | Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice - covoare asfaltice 2020 - LOT 1 | 45233141-9 | 4.339.455,00 | 3.306.689,39 | SC RONI CIVIL INTEROUTE SRL | 7320/2020-04.10 |
10 | Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice - covoare asfaltice 2020 - LOT 2 | 45233141-9 | 4.341.006,00 | 3.181.198,63 | Asocierea: STRABENBAU LOGISTIC - lider de asociere, TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT - asociat | 7324/2020-04-10 |
11 | Lucrari de intretinere periodica a drumuirilor publice - covoare asfaltice 2020 - LOT 3 | 45233141-9 | 4.339.455,00 | 3.179.832,85 | Asocierea: STRABENBAU LOGISTIC - lider de asociere, TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT - asociat | 7326/2020-04-10 |
12 | ACHIZITIONARE TONERE SI ACRTUSE DE CERNEALA PENTRU CJP, CMJ SI ISU | 30125100-2 | 338.946,00 | 228.356,70 | SC MEDA CONSULT SRL | 9602/2020-05-20 |
13 | SERVICII DE TIPARIRE 28000 EXEMPLARE LUNAR A BULETINULUI INFORMATIV "JUDETUL PRAHOVA" - PENTRU ANUL 2020, EDITATE DE CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA | 79800000-2 | 127.680,00 | 127.680,00 | SC GRAFOANAYTIS SRL | 1761/2020-01-23 |
14 | ACHIZITIE SERVICIU DE DISTRIBUIRE A PUBLICATIEI LUNARE EDITATE DE CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA" PENTRU ANUL 2020 (15000 EXEMPLARE/ LUNAR) | 64111000-7 | 64.800,00 | 56.999,76 | COMPANIA NATIONALA POSTA ROMANA SA | 2369/2020-02-03 |
15 | "Punere in siguranta mal drept la podul amplasat pe DJ 100N, Km 9+633, comuna Drajna , judetul Prahova" | 45221100-3 | 447090,37 | 409723,27 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 7964/2020-04-24 |
16 | Refacere aripă dreapta pod pe DJ 101T peste afluent "Macla" zona "Ţigănie", comuna Bertea, judeţul Prahova | 45221100-3 | 50.753,34 | 49.998,72 | S.C. ANDRADA SÂNZIANA SABIN CONSTRUCT S.R.L. | 7817/2020-04-22 |
17 | Covoare asfaltice platforme la unităţile spitaliceşti aflate în subordinea Consiliului Judeţean Prahova | 45233251-3 | 447.321,40 | 347.593,98 | SC TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT SRL | 12501/2020-07-01 |
18 | Aparari de mal pentru punere in siguranta si refacere DJ 100E, 0,070km, com.Telega | 45233142-6 | 53.279,88 | 52.730,52 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 9162/2020-05-13 |
19 | Imbracaminte asfaltica usoara DJ 234, zona km 3+900, punct "Fatu", sat Nucet, comuna Chiojdeanca, Judetul Prahova | 44113810-6 | 150.401,00 | 148.782,90 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 9163/2020-05-13 |
20 | Aparari de mal pentru punere in siguranta si refacere DJ 100E, 0.050 km, comuna Telega | 45246200-5 | 67.952,14 | 67.593,09 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 9461/2020-05-19 |
21 | " AMENAJARE SENS GIRATORIU INTERSECTIE DJ 155 CU DN 1, COMUNA PAULESTI, judetul Prahova" | 71322500-6 | 144.550,00 | 112.710,00 | PROTELCO SA | 12943/2020-07-07 |
22 | Aparari de mal pentru punere in siguranta si refacere DJ100D, 0,020 KM ,Comuna Scorteni | 45246200-5 | 43.395,30 | 42.226,09 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 11767/2020-06-19 |
23 | Servicii proiectare pentru obiectivul: LOT D: DN1 cu DJ100D | 71322500-6 | 156.800,00 | 125.440,00 | PROTELCO SA | 7816/2020-04-22 |
24 | Măști de protecție FFP2 și dezinfectanți mâini | 24455000-8, 18143000-3 | 187.720,00 | 181.580,00 | SC SIAT CONSULTING SRL | 7989/24.04.2020 |
25 | ACHIZITIONARE CALCULATOAR PC- 3 BUC SI LAPTOP -3 BUC | 30213100-6 | 41.700,00 | 41.700,00 | SC MACCITY SYSTEMS SRL | 6881/2020-04-02 |
26 | Aparat multifunctional pentru Serviciul XeroX al CJPH | 32331600-8 | 55.000,00 | 25.250,00 | SC BIROTECH SRL | 12719/S107/03.07.2020 |
27 | Întreținere drumuri pietruite DJ101T, KM 12+854 - KM 14+004 ( pod Valea Scândurii - zona Școala Sat Lutu Roșu, comuna Bertea, Judetul Prahova | 45233141-9 | 125.540,00 | 125.012,32 | SC ANDRADA SÂNZIANA SABIN CONSTRUCT SRL | 13050/07.07.2020 |
28 | "Proiectare ( RT, SG, ET, DALI, DTAC, PTE, docum CU, docum avize CU), asistenţă tehnică şi Execuţie aferente obiectiv "Refacere pod pe DJ 101T Bertea km 11+800. Valea Scandurii" | 71322000-1, 45233142-6 | 769.260,00 | 768800,00 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 14164/5076/22.07.2020 |
29 | Reluata Servicii de elaborare, avizare şi aprobare a docum PUZ - schimbare destinaţie teren din zonă P (parcuri, recreere, sport) şi zonă PPr (perdele de protecţie) în zonă Id (unităţi industriale/depozitare ) pentru realizarea obiectivului ”Modernizarea stației de tratare mecano-biologică a deșeurilor Ploiești, prin construirea liniei de producere SRF , în vederea obținerii energiei din deșeuri” | 71410000-5 | 43.000,0 | 39800,00 | S.C. TOTAL BUSINESS LAND S.R.L | 14960/2020-08-04 |
30 | Executie lucrari aferente obiectivului "Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 103S, km 4+894 - km 5+500, comuna Colceag, judetul Prahova" | 45233222-1 | 487.390,7 | 468973,87 | SC STRABENBAU LOGISTIC SRL | 16066/5740/19.08.2020 |
31 | Reparatii fațade la cladiri si imprejmuire la Spitalul Buna Vestire nr.1-3 Ploiești | 45443000-4 | 58.394,88 | 56.417,93 | SC FADMI PROD SRL | 16108/364/19.08.2020 |
32 | Servicii de dirigenție de șantier aferente obiectivului ” Reabilitarea DJ 102I Valea Doftanei km35+100-km37+620” Judetul Prahova | 71520000-9 | 119.259,00 | 49.538,00 | SC NED SPECIALIST CONSULT SRL | 16197/20.08.2020 |
33 | Execuție lucrări aferente obiectivului: Amplasare 2 obiecte simbol tip ”Unitați de pompare sonde” în sensul giratoriu din intersecția DJ 102 cu DJ218 comuna Dumbrăvești, jud.Prahova | 45233128-2 | 23.536,00 | 23.502,08 | SC NIM CONSTRUCT SRL | 16592/26.08.2020 |
34 | Servicii de consultanta pentru elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă a județului Prahova 2021-2027 POCA 2 | 7300000-2, 79311100-8 | 230.000,00 | 210.000,00 | SC PUBLIC RESEARCH SRL | 1334/20.01.2020 |
35 | Servicii de mentenanta la iluminatul public aferent drumului judetean DJ 236 | 50232100-1 Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2) | 98.237,00 | 97.937,00 | SC GENERAL MEEL ELECTRIC SRL | 2865/07.02.2020 |
REPARAȚIE CURENTĂ ASCENSOR DE PERSOANE - PL 2118, INTRARE B-PALAT ADMINISTRATIV PLOIEȘTI |
||||||
ASOCIEREA SC LIDO GARBEA - SC VOIPAN SIL - SC AGROSEMCU - OLTINA IMPEX SRL |
||||||
ASOCIEREA SC SIMULTAN SRL - SC LIDO GARBEA - SC VOIPAN SIL - SC AGROSEMCU - OLTINA IMPEX SRL |
||||||
ASOCIEREA SC LIDO GARBEA - SC POL FRUCT SRL - SC VOIPAN SIL - SC AGROSEMCU - OLTINA IMPEX SRL |
||||||
EXPERTIZĂ TEHNICĂ -IMOBIL STR.GHEORGHE ȚIȚEICA NR.4 - PLOIEȘTI. |
||||||
ASOCIEREA: SC TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT SRL - LIDER DE ASOCIERE SI SC STEFI PRIMEX SRL - ASOCIAT |
||||||
ASOCIEREA: SC TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT SRL - LIDER DE ASOCIERE SI SC STEFI PRIMEX SRL - ASOCIAT |
||||||
62 |
SERVICII ÎN VEDEREA SCRIERII APLICAȚIEI DE FINANȚARE ȘI ACORDAREA DE SPRIJIN ÎN EVALUAREA PROIECTULUI CE VA FI DEPUS ÎN CADRUL PROGRAMULUI OPERAȚIONAL INFRASTRUCTURĂ MARE (POIM), AXA PRIORITARĂ 7. CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE LA NIVELUL SISTEMULUI CENTRALIZAT DE TERMOFICARE ÎN ORAŞELE SELECTATE OBIECTIVUL SPECIFIC 7.1 CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ÎN SISTEMELE CENTRALIZATE DE TRANSPORT ŞI DISTRIBUŢIE A ENERGIEI TERMICE ÎN ORAŞELE SELECTATE |
134.900,00 |
134.900,00 |
SC ROMCAPITAL INVEST SA |
25784/15.12.2020 |
|
SERVICII DE CONSULTANȚĂ FINANCIARĂ PENTRU CONTRACTAREA DE ÎMPRUMUTURI/ CREDIT SUB 150 MIL LEI |
||||||
ÎMBRĂCĂMINTE BITUMINOASĂ UȘOARĂ PE DJ 103 S KM 4+894 - KM 5+500 COMUNA COLCEAG |
||||||
REPARAȚII FAȚADĂ DE CLĂDIRI ȘI ÎMPREJMUIRE LA SPITALUL BUNA VESTIRE NR. 1-3 PLOIEȘTI |
||||||
ASOCIEREA: SC MONTIN SA - LIDER DE ASOCIERE, SC FADMI PROD SRL - ASOCIAT |
||||||
PUNERE ÎN SIGURANȚĂ POD PESTE PÂRÂUL STAMNIC AFLAT PE DJ 102L, COMUNA STARCHIOJD |
||||||
EXECUȚIE LUCRĂRI AFERENTE OBIECTIVULUI: "REFACERE DJ 710, 0,030 KM, COMUNA ADUNATI". |
||||||
ILUMINAT ORNAMENTAL DE SĂRBĂTORI LA PALATUL ADMINISTRATIV DIN PLOIEȘTI DEC 2020 - IAN 2021 |
||||||
REFACERE DJ 101S KM 0+000 - KM 2+700, SAT TEȘILA, 13 ZONE 0,310 KM COM VALEA DOFTANEI |
||||||
Prin intermediul prezentei Informări privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în continuare „Informarea”) Consiliul Județean Prahova, vă prezintă cum prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când intrați în contact cu această instituție.
Prezenta Informare oferă informații în acord cu dispozițiile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016 (în continuare „Regulamentul”), respectiv cu cele ale Legii nr. 190/2018 pentru punerea în aplicare a Regulamentului.
Consiliul Județean Prahova este Operator de date cu caracter personal pentru datele pe care le colectăm și prelucrăm de la dumneavoastră.
În vederea exercitării drepturilor dumneavoastră privind protecția datelor cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la următoarele date de contact:
Adresa fizică: Ploiești, B-dul Republicii nr. 2-4
E-mail: dpo@cjph.ro
Telefon: 0244 514545
Fax: 0244 596669
Majoritatea datelor cu caracter personal prelucrate sunt obținute direct de dumneavoastră atunci când interacționați cu CJPH.
În situația în care datele dvs. le obținem din alte surse (ex. de la alte instituții publice), ne asigurăm că avem un temei legal de a le colecta și prelucra.
Vă rugăm să verificați prezentul document cu regularitate pentru a rămâne informat, deoarece acesta poate suferi modificări.
Scopul și baza legală pentru prelucrare
Scopul nostru este să ne conformăm obligațiilor noastre legale și să dăm curs solicitării dumneavoastră, în acord cu actul normativ în baza căruia se formulează cererea sau se depun documentele.
Baza legală pe care ne bazăm pentru prelucrarea datelor dvs. personale este art. 6 alin. (1) lit. e) din Regulament, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal atunci când acest lucru este necesar pentru a îndeplini sarcinile noastre publice care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este învestit CJPH.
Ce date ne sunt necesare?
Avem nevoie de la dvs. de informațiile prevăzute de dispozițiile legale (ex. atunci când depuneți o cerere privind eliberarea unui certificat de urbanism, informațiile solicitate sunt prevăzute de Legea nr. 50/1991).
Cu această ocazie vom întocmi un dosar, care va parcurge circuitul intern privind verificarea și aprobarea.
De ce avem nevoie de date?
Avem nevoie să ne furnizați informații despre dvs., astfel cum sunt prevăzute de dispozițiile legale pentru a putea să dăm curs solicitărilor dvs. În general, aceste informații sunt preluate prin intermediul unor formulare pe care dvs. trebuie să le completați, formulare care sunt prevăzute, de asemenea, de cele mai multe ori de dispozițiile legale.
Ce facem cu datele furnizate?
Vom folosi informațiile dvs. personale în conformitate cu motivul pentru care dvs. ne depuneți o cerere și/sau un set de documente (ex. eliberare autorizație de construire, certificat de urbanism).
Informațiile furnizate de dvs. nu sunt divulgate terților, cu excepțiile permise sau impuse de lege. Spre exemplu, în anumite situații este posibil să avem nevoie de concursul unor altor autorități publice, astfel că datele dvs. pot fi divulgate către acestea, în baza dispozițiilor legale.
Dacă acționați în numele unei persoane fizice, vă vom solicita informații care să demonstreze calitatea dvs. de a acționa în numele altei persoane (ex. procură, împuternicire avocațială etc.).
Cât timp păstrăm datele?
Pentru informații privind perioada de stocare a documentelor care conțin datele dvs. vă rugăm să accesați link-ul de mai jos cu Nomenclatorul Arhivistic al Consiliului Județean Prahova:
Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dvs.?
Având în vedere că acționăm în vederea îndeplinirii unor sarcini care servesc interesului public, respectiv în baza exercitării autorității publice cu care este învestit CJPH, aveți dreptul de a vă opune prelucrării oricăror date cu caracter personal, în funcție de situația dvs. particulară. Cu toate acestea, putem să nu dăm curs cererii dvs. de a vă opune atunci când există motive legitime și imperioase care prevalează asupra intereselor sau a drepturilor și libertăților dvs. fundamentale.
Pentru mai multe informații privind drepturile dvs. vă rugăm să accesați pagina ”Drepturile persoanei vizate privind prelucrarea datelor personale”
Scopul și baza legală pentru prelucrare
Scopul nostru este să ne conformăm cu obligațiile noastre legale și să vă răspunde la petiția formulată.
Baza legală pe care ne bazăm pentru prelucrarea datelor dvs. personale este art. 6 alin. (1) lit. e) din Regulament, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal atunci când acest lucru este necesar pentru a îndeplini sarcinile noastre publice care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este învestit CJPH.
Potrivit art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, „prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice”.
Ce date ne sunt necesare?
Avem nevoie de informații de la dvs. pentru a investiga reclamația în mod corespunzător, astfel că vă rugăm să ne furnizați numele, prenumele și o adresă de corespondență (fizică sau e-mail), respectiv informații despre subiectul reclamației, însă, totodată, avem rugămintea să nu ne furnizați informații suplimentare sau excesive care nu au legătură cu reclamația. Pot fi considerate informații excesive, spre exemplu, CNP-ul dvs.
Când vom primi o reclamație de la dvs., vom întocmi un dosar. În mod normal, dosarul cuprinde datele dvs. de contact și orice alte informații pe care ni le-ați furnizați.
De ce avem nevoie de date?
Avem nevoie să ne furnizați informații despre problema sesizată pentru a putea investiga și a ne îndeplini atribuțiile noastre legale.
Ce facem cu datele furnizate?
Vom folosi informațiile dvs. personale pentru a putea soluționa petiția formulată.
Informațiile furnizate de dvs. nu sunt divulgate terților, cu excepțiile permise sau impuse de lege. Cu toate acestea, atunci când formulați o reclamație împotriva unor instituții subordonate CJPH, trebuie să dezvăluim identitatea dvs. acelei instituții. Această divulgare este necesară pentru că: (i) uneori CJPH nu are informații suficiente pentru a vă răspunde, astfel că are nevoie de suportul instituției subordonate; (ii) CJPH nu este competentă să soluționeze petiția, astfel că aceasta este îndreptată administrativă către instituția care este competentă să soluționeze reclamația. Cu ocazia acestor divulgări de date, putem, de asemenea, să primim informații despre dvs. de la instituția respectivă.
Dacă acționați în numele unei persoane fizice care face o reclamație, vă vom solicita informații care să demonstreze calitatea dvs. de a acționa în numele altei persoane (ex. procură, împuternicire avocațială etc.).
Cât timp păstrăm datele?
Pentru informații privind perioada de stocare a documentelor care conțin datele dvs. vă rugăm să accesați link-ul de mai jos cu Nomenclatorul Arhivistic al Consiliului Județean Prahova:
Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dvs.?
Având în vedere că acționăm în vederea îndeplinirii unor sarcini care servesc interesului public, respectiv în baza exercitării autorității publice cu care este învestit CJPH, aveți dreptul de a vă opune prelucrării oricăror date cu caracter personal, în funcție de situația dvs. particulară. Cu toate acestea, putem să nu dăm curs cererii dvs. de a vă opune atunci când există motive legitime și imperioase care prevalează asupra intereselor sau a drepturilor și libertăților dvs. fundamentale.
Pentru mai multe informații privind drepturile dvs. vă rugăm să accesați pagina ”Drepturile persoanei vizate privind prelucrarea datelor personale”
Scopul și baza legală pentru prelucrare
Scopul nostru este să ne conformăm obligațiilor noastre legale de a vă oferi accesul liber și neîngrădit la orice informații de interes public.
Baza legală pe care ne bazăm pentru prelucrarea datelor dvs. personale este art. 6 alin. (1) lit. e) din Regulament, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal atunci când acest lucru este necesar pentru a îndeplini sarcinile noastre publice care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este învestit CJPH.
Potrivit Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cetățenii au dreptul la orice informație care privește activitățile sau rezultă din activitățile CJPH sau ale instituțiilor subordonate, indiferent de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informației. Cu toate acestea, nu sunt informații de interes public informațiile cu privire la datele cu caracter personal ale unei persoane.
Ce date ne sunt necesare?
Avem nevoie de la dvs. de numele, prenumele și semnătura dvs., precum și o adresă de contact unde să vă transmitem răspunsul (adresă fizică sau de e-mail), precum și informații suplimentare care să ne permită identificarea informației de interes public.
De ce avem nevoie de date?
Avem nevoie să ne furnizați informații despre dvs., astfel cum sunt prevăzute de dispozițiile legale pentru a putea să dăm curs solicitării dvs.
Ce facem cu datele furnizate?
Vom folosi informațiile dvs. personale în conformitate cu motivul pentru care dvs. ne depuneți o cerere sau un set de documente (ex. eliberare autorizație de construire, certificat de urbanism).
Informațiile furnizate de dvs. nu sunt divulgate terților, cu excepțiile permise sau impuse de lege. Spre exemplu, în anumite situații este posibil să avem nevoie de concursul unor altor autorități publice, astfel că datele dvs. pot fi divulgate către acestea, în baza dispozițiilor legale.
Dacă acționați în numele unei persoane fizice, vă vom solicita informații care să demonstreze calitatea dvs. de a acționa în numele altei persoane (ex. procură, împuternicire avocațială etc.).
Cât timp păstrăm datele?
Pentru informații privind perioada de stocare a documentelor care conțin datele dvs. vă rugăm să accesați link-ul de mai jos cu Nomenclatorul Arhivistic al Consiliului Județean Prahova:
Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dvs.?
Având în vedere că acționăm în vederea îndeplinirii unor sarcini care servesc interesului public, respectiv în baza exercitării autorității publice cu care este învestit CJPH, aveți dreptul de a vă opune prelucrării oricăror date cu caracter personal, în funcție de situația dvs. particulară. Cu toate acestea, putem să nu dăm curs cererii dvs. de a vă opune atunci când există motive legitime și imperioase care prevalează asupra intereselor sau a drepturilor și libertăților dvs. fundamentale.
Pentru mai multe informații privind drepturile dvs. vă rugăm să accesați pagina ”Drepturile persoanei vizate privind prelucrarea datelor personale”
Scopul și baza legală pentru prelucrare
Scopul nostru este să ne conformăm obligațiilor noastre legale de a încasa taxele datorate.
Baza legală pe care ne bazăm pentru prelucrarea datelor dvs. personale este art. 6 alin. (1) lit. e) din Regulament, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal atunci când acest lucru este necesar pentru a îndeplini sarcinile noastre publice care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este învestit CJPH.
Ce date ne sunt necesare?
Dacă vi se solicită să plătiți o taxă, trebuie să preluăm anumite date personale despre dvs. pe parcursul procesului. Acestea includ numele și datele de contact. Vom prelucra, de asemenea, informații despre plată, inclusiv detaliile contului bancar dacă plătiți transfer bancar.
De ce avem nevoie de date?
Avem nevoie să ne furnizați informații despre dvs. pentru a ne putea conforma cu dispozițiile legale.
Ce facem cu datele furnizate?
Vom folosi informațiile dvs. personale în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile în domeniu.
Cât timp păstrăm datele?
Pentru informații privind perioada de stocare a documentelor care conțin datele dvs. vă rugăm să accesați link-ul de mai jos cu Nomenclatorul Arhivistic al Consiliului Județean Prahova:
Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dvs.?
Având în vedere că acționăm în vederea îndeplinirii unor sarcini care servesc interesului public, respectiv în baza exercitării autorității publice cu care este învestit CJPH, aveți dreptul de a vă opune prelucrării oricăror date cu caracter personal, în funcție de situația dvs. particulară. Cu toate acestea, putem să nu dăm curs cererii dvs. de a vă opune atunci când există motive legitime și imperioase care prevalează asupra intereselor sau a drepturilor și libertăților dvs. fundamentale.
Pentru mai multe informații privind drepturile dvs. vă rugăm să accesați pagina ”Drepturile persoanei vizate privind prelucrarea datelor personale”
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană,
vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.
Investim în viitorul tău!
Proiect cofinanțat din Fondul Europeană de Dezvoltare Regională
prin Programul Operațional Regional 2014 - 2020
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Consiliul Județean Prahova, cu sediul în Ploiești, B-dul. Republicii, nr.2-4, având calitatea de operator de date, în baza art. 13 din Regulamentul (U.E.) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), informează asupra prelucrării datelor cu caracter personal, respectiv imaginea dvs. și alte informații ce permit identificarea dvs. prin intermediul sistemelor de supraveghere video, în special date aparţinând angajaţilor, vizitatorilor, și oricăror altor persoane care intră în sediul Palatului Administrativ.
Imaginile referitoare la persoane identificate sau identificabile, prelucrate prin mijloace de supraveghere video, constituie date cu caracter personal:
a) chiar dacă nu sunt asociate cu datele de identificare ale persoanei sau
b) chiar dacă nu conțin imaginea persoanei filmate, ci alte informații de natură să conducă la identificarea acesteia.
În vederea realizării obiectului de activitate, desfășurării activității curente (ca interese legitime) și obligațiilor legale ale Consiliul Județean Prahova, dar și aplicării prevederilor legale privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (legislația internă și dreptul comunitar-GDPR), Consiliul Județean Prahova are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopul specificat, datele personale furnizate.
Consiliul Județean Prahova nu va prelucra datele personale decât în măsura în care acest demers este necesar îndeplinirii scopului mai jos menționat, cu respectarea măsurilor legale de securitate și confidențialitate a datelor.
Scopul prelucrarii datelor cu caracter personal constă în monitorizarea/securitatea accesului persoanelor în instituție.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Consiliul Județean Prahova şi pot fi comunicate numai următorilor destinatari: persoana vizată, reprezentanții legali/împuterniciții persoanei vizate, reprezentanții autorizați ai Consiliului Județean Prahova, organele de urmărire/cercetare penală, instanțe judecătorești, în conformitate cu prevederile legislației interne și comunitare aplicabile activității desfășurate de Consiliul Județean Prahova.
Durata maximă de stocare a datelor obținute prin intermediul sistemului de supraveghere video, indiferent de persoana vizată, este cea prevazută de prevederile legale incidente, respectiv de cel mult 30 de zile, cu excepția situațiilor expres reglementate de lege sau a cazurilor temeinic justificate. La expirarea termenului, înregistrările se distrug sau se șterg.
Pentru a evita utilizarea fără drept a datelor personale, precum și eventualele abuzuri, utilizăm metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici și proceduri de lucru adecvate, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate.
Conform legislatiei specifice interne și comunitare pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, beneficiaţi de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul individual automatizat.
Pentru exercitarea acestor drepturi sau informații suplimentare vă puteți adresa Responsabilului cu Protecția Datelor Personale din cadrul Consiliului Județean Prahova, prin: e-mail la adresa: dpo@cjph.ro; prin poștă, la adresa Consiliul Județean Prahova din Ploiești, Bdul. Republicii, nr.2-4, Palatul Administrativ sau depunând personal o notificare semnată și datată la sediul instituției.
De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (Bd. General Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, cod poștal 010336, București, România, telefon : 031 805 92 11, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro), precum și dreptul de a introduce o cale de atac judiciară.