Începând cu data de 9 noiembrie 2021, pe perioada prelungirii stării de alertă, pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activității în condiții de securitate și sănătate în muncă, președintele Consiliului Județean Prahova a stabilit ca întreaga corespondență adresată Consiliului Județean Prahova să fie transmisă strict prin mijloace electronice sau prin servicii poștale.
Este interzisă preluarea corespondenței direct de la solicitanți, petiționari sau reprezentanți ai persoanelor fizice sau juridice.
Totodată, începând cu data de 9 noiembrie 2021, pe perioada prelungirii stării de alertă, audiențele susținute de conducerea Consiliului Județean Prahova se suspendă.
Transmiterea online către Consiliul Județean Prahova a solicitărilor persoanelor fizice sau juridice poate avea loc astfel :
Adresa pe care se poate transmite corespondența în cazul utilizării serviciilor poștale este : B-dul Republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, Ploiești, județul Prahova.
INFORMARE cu privire la măsurile de protecție ale participanților la ședințele ordinare ale Consiliului Județean Prahova, în vederea prevenirii răspândirii COVID-19
Ținând cont de actele adoptate la nivel național, care au ca obiect măsuri de prevenire a răspândirii COVID – 19, pentru desfășurarea ședințelor ordinare ale Consiliului Județean Prahova, se stabilesc următoarele:
• fiecare participant la lucrările ședinței va purta mască de protecție;
• la intrarea în sala de ședință, fiecare participant va folosi dezinfectant pentru mâini, pus la dispoziție;
• intrarea în sala de ședință se va face cu păstrarea distanței de siguranță între participanți, de minim 1,5 m;
• participanții la lucrările ședinței se vor așeza în sală, la distanța de siguranță;
• ieșirea din sala de ședință se va face pe rând, cu respectarea distanței de siguranță